Miért érdemes előjegyzési időpontot kérni?
- rövidebb a várakozási idő
- elkerülhető a zsúfoltság
- tervezhetőbb a betegellátás
Az alábbi linken megtekintheti az előjegyzéssel rendelkező és előjegyzéssel nem rendelkező pácienseink várakozási idejét: átlagos várakozási idő intézeti szinten. Az előjegyzéssel rendelkező páciensek várakozási ideje intézetünkben nem haladta meg a 15 percet az előjegyzési időponthoz képest.
Felhívjuk tisztelt Pácienseink figyelmét, hogy szakrendeléseink legkorábban az alábbi időpontra tudnak időpontot biztosítani: kattintson ide a megtekintéshez
Intézetünkben az előjegyzési időponttal rendelkező beteg ellátása az időpontjához képest átlagosan 15 percen belül megkezdődik. Hosszabbodhat a várakozási idő, ha nehezebben vizsgálható a beteg (pl. mozgássérült), ha a vizsgálat során előre nem látott probléma adódik (pl. komplikáció lép fel a műszeres vizsgálat során), ha a vizsgálat során intézeten belüli konzíliumkérés szükségessége merül fel, stb. Ilyen esetekben a szakrendelés asszisztensnője ad tájékoztatást az előjegyzési időponthoz képest később történő ellátás okáról.
Intézetünk a MEDIACENTER Kft. által biztosított fizetős, dedikált levélküldő szolgáltatást használja, ami garantálja a szolgáltatás megfelelő működését (beérkező e-mailek fogadását és a válasz e-mailek elküldését). Emellett levelező rendszerünk minden e-mail fogadását, küldését naplózza, tehát bizonyítható, ha egy üzenet beérkezett és a válaszunk elküldésre került.
Amennyiben Ön valamelyik ingyenes e-mail címről küldött levelet (freemail, citromail, gmail stb.) és nem kapott választ, kérjük ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát. Amennyiben ott sem található, valószínűsíthető, hogy az Ön e-mail szolgáltatója valamiért tiltólistára tette az Intézetünkből érkező válaszleveleket.
Az ingyenes levelező rendszerek általában nem biztosítanak semmilyen garanciát a szolgáltatásukra ( lásd pl. GMAIL „általános szerződéses feltételek” https://policies.google.com/terms?hl=hu : „… semmilyen kötelezettséget nem vállalunk a Szolgáltatásokon belüli tartalmat, a Szolgáltatások sajátos funkcióit, a megbízhatóságukat, rendelkezésre állásukat vagy az Ön szükségleteinek megfelelő kielégítésére való alkalmasságukat illetően”).
Ezért javasoljuk, amennyiben nem érkezik meg e-mailjére válaszunk:
– próbáljon meg másik ingyenes szolgáltatót, vagy
– amennyiben otthoni előfizetéssel rendelkezik, használja a szolgáltatójától kapott e-mail címet!
Mivel kirívóan magas az előjegyzési időpontra meg nem jelentek száma (kattintson ide a megtekintéshez), kérjük, amennyiben nem tudnak megjelenni a kiadott előjegyzési időpontban, telefonon vagy e-mail útján jelezzék azt Intézetünk felé!
A szakrendelések előjegyzési időponttal nem rendelkező beteget csak szabad kapacitás terhére tudnak fogadni (ha a szakrendelésnek annyi az előjegyzett betege, hogy nem marad szabad kapacitása a rendelési idejében, előfordulhat, hogy az időponttal nem rendelkező beteg a jelentkezés napján nem kerül ellátásra, hacsak nem mondja valaki vissza az előjegyzését), kivéve a sürgős szükség (életveszélyes állapot) esetét: 52/2006. (XII. 28.) EüM rendelet!
Kérjük éljenek az időpont kérés lehetőségével! Az előjegyzett beteg előnyt élvez az időponttal nem rendelkező beteggel szemben.
Figyelem! Amennyiben e-mailben kér előjegyzési időpontot, az előjegyzési időpontokat és e-mail címeket megtalálhatja a Szakrendelések menüpontban az osztály kiválasztása után. Amennyiben észrevételük van az e-mail rendszerrel kapcsolatban, kérjük azt a rendszergazda@szszri.hu e-mail címre elküldeni szíveskedjenek.
Szakrendeléseinkre időpontot kérhet:
- személyesen
- telefonon (lásd: szakrendelések menüpont)
- elektronikus úton (e-mailben)
Tudnivalók az e-mail útján történő előjegyzési időpont kérésekkel kapcsolatban:
Az e-mailben történő időpontkérés esetén a bejelentkező páciensnek meg kell felelnie az alábbiaknak:
Beutaló nélkül igénybe vehető szakrendelésre történő jelentkezés esetén feltétlenül fel kell tüntetni az alábbiakat:
- személyi adatokat (név, születési dátum, lakcím, TAJ-szám, anyja neve, telefonos elérhetőség)
- azon panaszt, ami miatt az előjegyzést kéri (ez segítséget jelenthet a sürgős esetek kiszűréséhez)
Beutaló köteles szakrendelések esetében:
A./ Amennyiben lehetőség van rá, kérjük csatolni az időpontkérő e-mailhez a szkennelt vagy fotózott beutalót, és feltüntetni a panaszt és/vagy ismert betegséget, ami miatt az előjegyzést kéri
B./ Amennyiben nincs lehetőség a beutaló elküldésére, kérjük feltüntetni az időpontot kérő e-mailben az alábbiakat:
- személyi adatokat (név, születési dátum, lakcím, TAJ-szám, anyja neve, telefonos elérhetőség)
- a beutalón lévő naplószámot
- a beutaló orvos nevét, pecsétszámát (a kerek orvosi bélyegzőn szerepel)
- panaszát és/vagy ismert betegségét, ami miatt az előjegyzést kéri
- (egyéb információkat a szakrendelések még kérhetnek majd Öntől)
Az e-mailek feldolgozása a beérkezés után, munkanapokon, 24 órán belül megtörténik. A rendelési idő után, illetve a hétvégi, munkaszüneti napokon érkezett e-mail levelek feldolgozása a következő rendelési napon történik! Ezt követően az asszisztensnők az e-mailben érkezett előjegyzési kérelmekre:
- nem beutaló köteles szakrendelések esetén 24 órán belül,
- beutaló köteles szakrendelések esetén 48-72 órán belül válaszolnak.
kivéve az alábbi szakrendeléseket:
Ezen rendelések esetében a válaszadás időpontját lásd a Szakrendelések menüpont alatt a megfelelő osztályt kiválasztva, illetve a fentebb felsorolt osztályok nevére kattintva!
A távollétekről, előjegyzési időpont adásának szüneteléséről bővebb információt talál az Aktuális rendelési idők oldalon.
Felhívjuk tisztelt pácienseink figyelmét, hogy az időpont kérésre csak és kizárólag az osztályok közvetlen e-mail címeit használják, egyéb esetben az időpont kérő e-mail levelek feldolgozása nem történik meg!