2024.03.19.

Előjegyzéssel kapcsolatos tudnivalók

Miért érdemes előjegyzési időpontot kérni?

  • rövidebb a várakozási idő
  • elkerülhető a zsúfoltság
  • tervezhetőbb a betegellátás

Az alábbi linken megtekintheti az előjegyzéssel rendelkező és előjegyzéssel nem rendelkező pácienseink várakozási idejét: átlagos várakozási idő intézeti szinten. Az előjegyzéssel rendelkező páciensek várakozási ideje intézetünkben nem haladta meg a 15 percet az előjegyzési időponthoz képest.


Felhívjuk tisztelt Pácienseink figyelmét, hogy szakrendeléseink legkorábban az alábbi időpontra tudnak időpontot biztosítani: kattintson ide a megtekintéshez


Intézetünkben az előjegyzési időponttal rendelkező beteg ellátása az időpontjához képest átlagosan 15 percen belül megkezdődik. Hosszabbodhat a várakozási idő, ha nehezebben vizsgálható a beteg (pl. mozgássérült), ha a vizsgálat során előre nem látott probléma adódik (pl. komplikáció lép fel a műszeres vizsgálat során), ha a vizsgálat során intézeten belüli konzíliumkérés szükségessége merül fel, stb. Ilyen esetekben a szakrendelés asszisztensnője ad tájékoztatást az előjegyzési időponthoz képest később történő ellátás okáról.


Intézetünk a MEDIACENTER Kft. által biztosított fizetős, dedikált levélküldő szolgáltatást használja, ami garantálja a szolgáltatás megfelelő működését (beérkező e-mailek fogadását és a válasz e-mailek elküldését). Emellett levelező rendszerünk minden e-mail fogadását, küldését naplózza, tehát bizonyítható, ha egy üzenet beérkezett és a válaszunk elküldésre került.

Amennyiben Ön valamelyik ingyenes e-mail címről küldött levelet (freemail, citromail, gmail stb.) és nem kapott választ, kérjük ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát. Amennyiben ott sem található, valószínűsíthető, hogy az Ön e-mail szolgáltatója valamiért tiltólistára tette az Intézetünkből érkező válaszleveleket.

Az ingyenes levelező rendszerek általában nem biztosítanak semmilyen garanciát a szolgáltatásukra ( lásd pl. GMAIL „általános szerződéses feltételek” https://policies.google.com/terms?hl=hu : „… semmilyen kötelezettséget nem vállalunk a Szolgáltatásokon belüli tartalmat, a Szolgáltatások sajátos funkcióit, a megbízhatóságukat, rendelkezésre állásukat vagy az Ön szükségleteinek megfelelő kielégítésére való alkalmasságukat illetően”).

Ezért javasoljuk, amennyiben nem érkezik meg e-mailjére válaszunk:
– próbáljon meg másik ingyenes szolgáltatót, vagy
– amennyiben otthoni előfizetéssel rendelkezik, használja a szolgáltatójától kapott e-mail címet!


Mivel kirívóan magas az előjegyzési időpontra meg nem jelentek száma (kattintson ide a megtekintéshez), kérjük, amennyiben nem tudnak megjelenni a kiadott előjegyzési időpontban, telefonon vagy e-mail útján jelezzék azt Intézetünk felé!

A szakrendelések előjegyzési időponttal nem rendelkező beteget csak szabad kapacitás terhére tudnak fogadni (ha a szakrendelésnek annyi az előjegyzett betege, hogy nem marad szabad kapacitása a rendelési idejében, előfordulhat, hogy az időponttal nem rendelkező beteg a jelentkezés napján nem kerül ellátásra, hacsak nem mondja valaki vissza az előjegyzését), kivéve a sürgős szükség (életveszélyes állapot) esetét: 52/2006. (XII. 28.) EüM rendelet!

Kérjük éljenek az időpont kérés lehetőségével! Az előjegyzett beteg előnyt élvez az időponttal nem rendelkező beteggel szemben.

Figyelem! Amennyiben e-mailben kér előjegyzési időpontot, az előjegyzési időpontokat és e-mail címeket megtalálhatja a Szakrendelések menüpontban az osztály kiválasztása után. Amennyiben észrevételük van az e-mail rendszerrel kapcsolatban, kérjük azt a rendszergazda@szszri.hu e-mail címre elküldeni szíveskedjenek.

Szakrendeléseinkre időpontot kérhet:

  • személyesen
  • telefonon (lásd: szakrendelések menüpont)
  • elektronikus úton (e-mailben)

Tudnivalók az e-mail útján történő előjegyzési időpont kérésekkel kapcsolatban:

Az e-mailben történő időpontkérés esetén a bejelentkező páciensnek meg kell felelnie az alábbiaknak:

Beutaló nélkül igénybe vehető szakrendelésre történő jelentkezés esetén feltétlenül fel kell tüntetni az alábbiakat:

  • személyi adatokat (név, születési dátum, lakcím, TAJ-szám, anyja neve, telefonos elérhetőség)
  • azon panaszt, ami miatt az előjegyzést kéri (ez segítséget jelenthet a sürgős esetek kiszűréséhez)

Beutaló köteles szakrendelések esetében:

A./ Amennyiben lehetőség van rá, kérjük csatolni az időpontkérő e-mailhez a szkennelt vagy fotózott beutalót, és feltüntetni a panaszt és/vagy ismert betegséget, ami miatt az előjegyzést kéri

B./ Amennyiben nincs lehetőség a beutaló elküldésére, kérjük feltüntetni az időpontot kérő e-mailben az alábbiakat:

  • személyi adatokat (név, születési dátum, lakcím, TAJ-szám, anyja neve, telefonos elérhetőség)
  • a beutalón lévő naplószámot
  • a beutaló orvos nevét, pecsétszámát (a kerek orvosi bélyegzőn szerepel)
  • panaszát és/vagy ismert betegségét, ami miatt az előjegyzést kéri
  • (egyéb információkat a szakrendelések még kérhetnek majd Öntől)

Az e-mailek feldolgozása a beérkezés után, munkanapokon, 24 órán belül megtörténik. A rendelési idő után, illetve a hétvégi, munkaszüneti napokon érkezett e-mail levelek feldolgozása a következő rendelési napon történik! Ezt követően az asszisztensnők az e-mailben érkezett előjegyzési kérelmekre:

  • nem beutaló köteles szakrendelések esetén 24 órán belül,
  • beutaló köteles szakrendelések esetén 48-72 órán belül válaszolnak.

kivéve az alábbi szakrendeléseket:

Ezen rendelések esetében a válaszadás időpontját lásd a Szakrendelések menüpont alatt a megfelelő osztályt kiválasztva, illetve a fentebb felsorolt osztályok nevére kattintva!

A távollétekről, előjegyzési időpont adásának szüneteléséről bővebb információt talál az Aktuális rendelési idők oldalon.

Felhívjuk tisztelt pácienseink figyelmét, hogy az időpont kérésre csak és kizárólag az osztályok közvetlen e-mail címeit használják, egyéb esetben az időpont kérő e-mail levelek feldolgozása nem történik meg!

Print Friendly, PDF & Email
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.