Hívószámokról

Tisztelt Betegeink!

A recepción kapott jegyen szereplő szám nem sorszám, csupán hívószám!

Feladata a páciens tájékoztatása arról, hogy melyik szakrendeléshez kell fáradnia az ellátás igénybevételére.

A hívószám osztása az adott szakrendelés kezdete előtt 1 órával kezdődik (kivéve azok a szakrendelések, ahol 08:00 előtt kezdődnek a rendelések)!

A hívószámot jeleníti meg a folyosókon és az ajtók feletti kijelzőkön a betegbehívó rendszer, és ez alapján történik a páciens behívása a rendelőbe.

Nem hordoz olyan információt, hogy mennyien várnak egy adott páciens előtt, mennyien rendelkeznek előjegyzési időponttal.

Hívószám átirányítása:

  • Amennyiben a beteg a recepción kapott hívószámával igénybe vette az adott szakrendelésen az ellátást, majd ezt követően kéri az átirányítását egy másik szakrendelésre, akkor azon a szakrendelésen nem élvez elsőbbséget a betegellátás során, hacsak nincs előjegyzési időpontja. A hívószám átirányításának ebben az esetben annyi az előnye, hogy a páciensnek nem kell új hívószámot kérnie a recepción.

 

  • Amennyiben a beteg átirányítása egyik szakrendelésről a másikra sürgős konzílium céljából történik, a beteg elsőbbséget élvez az ellátás során (kivéve a sürgős szükség esetét), mivel a konzílium eredményét várja az átirányító szakrendelés.
Print Friendly